vineri, 10 iunie 2011

Conversaţii cu un Dumnezeu jucăuş



         Hmmm, sa vedeţi fază... Deunăzi pierdui iar serviciul din cauza sâmbetei. Pentru a câta oara oare?

    

          Şeful m-a anunţat că mă mută într-o noua secţie da' acolo trebe să muncesc o sâmbătă din două. 
- Nein, i-am zis.
- Păi de ce?
- Păi c-o fi, c-o păţi... chestie de conştiinţă, i-am zis.
- Atunci păcat de tine, mi-a zis.
-Asta este, i-am zis...si tot aşa.

      M-au cam luat nervişorii...asa că m-am cam răstit la Dumnezeu:
- Şi acum ce? i-am zis.  mad
-Şi acum ce? mi-a zis  :D

- Şi acum ce fac? i-am zis.  14
- Şi acum ce faci? mi-a zis...  :D
- Păi...ce să fac...sunt nervos, i-am zis. Tu nu vezi că e al 141,9-lea serviciu pe care îl pierd din cauza sâmbetei?  mad
- Şi cine e de vină, eu? mi-a zis.  39
-Păi...nu ştiu ce să mai zic...i-am zis.
- Dacă vrei să te duci la muncă, du-te, mi-a zis. smile
- Nu mă duc, i-am zis.  43
- Păi de ce nu te duci? mi-a zis...
- Păi că te iubesc...i-am zis. icon_syda. Cred că d-aia.
- Păi şi d-aia eşti nervos pe mine? 71
- Cred că da...nu mai înţeleg nimic. Dar mă enervezi rău câteodată...

     Şi am început să râdem amandoi. Şi cum râdeam noi, El mai cu chef decât mine, numa' ce mă sună telefonul, în aceeaşi zi de vineri:
-Herr Martin Luther?
- Ja.
- Am o muncă pentru tine, de luni până vineri, de la 8-16. Poţi să mergi?
- Da cum să nu...bineînţeles.  36
  

     Inchid telefonul şi îl întreb pe Dumnezeu care tot râdea într-una... laugh
- Până când te mai joci aşa cu mine?
- Până când o să înveţi cum se joacă jocul...mi-a zis El printre hohote de râs...
- Şi dacă n-o să-l învăţ niciodată?!?
- N-ai încotro. Cine se împrieteneşte cu Mine, toată viaţa trebuie să joace, asta e...mi-a zis.
- Şi când aflu răspunsul, se termină jocul sau viaţa? i-am zis.  35
- Ei şi tu...câte întrebări mai pui... 10 Scuză-mă acum, dar mă cheamă altul,mai supărat ca tine. Succes la noul loc de muncă... 103

     Şi rămăsei aşa pe gânduri, după discuţia asta cu Dumnezeu. Ce ne-am face noi oamenii dacă n-am avea un Dumnezeu jucăuş? Hmmm? Cred că ar fi tare nasol, nu?  39

3 comentarii:

  1. JOHN TEACHER sais
    AI DREPTATE, si eu am citit in Biblie despre faptul ca Dumnezeu se joaca de- V-ATI ASCUNSELEA cu omul, pe care l-a facut ca o incununare a creatiei Lui. Sa exemplific :
    Cand omul s-a simtit vinovat de calcarea poruncii, S-A ASCUNS, si Dumnezeu l-a cautat si l-a strigat. Apoi dupa ce l-a izgonit din Eden, a pus ingerii sa pazeasca POMUL VIETII ( citeste si intelege!: Cine mananca trupul Meu..are viata vesnica "Ioan 6) si l-a imbracat pe om cu piele luata de la animal schimband rolul, in acelasi mod, luand locul celui care se ascunde (dupa trupul de tarana al Fiului omului )Dar Tu esti un Dumnezeu care Te ascunzi, Tu, Dumnezeul lui Israel, MANTUITORULE ! Isaia 45.15 Si El ne-a lasat provocarea sa-L cautam BAJBAIND, macar ca nu-i departe de fiecare din noi,(FAPTE 17.27 spunand : " Ma voi lasa gasit, daca Ma veti cauta din toata inima "

    RăspundețiȘtergere
  2. O conversatie si nu numai ci si puterea Lui de a trece peste o situatie grava mi le-a dat Dumnezeu acum 10 ani pe care nu o s-o uit niciodata.
    Eram cu cel mic care avea 6 luni in spital din cauza unei diarii severe.Ii mergea din ce in ce mai rau.I-au dat 6 feluri de antibiotice.Au venit toti doctorii din spital.Incepuse sa faca cu sange si toti dadeau din umeri.Vroiau sa ma mute la alt salon unde erau cateva cazuri si nu mai putea sa le faca nimic.
    La 12 noaptea in timp ce eram prabusita in rugaciune:
    -Iesi afara!
    -Doamne,Tu esti?
    -Iesi afara de aici!
    -O sa ies Doamne maine dimineata.
    -Nu,acum in clipa asta.
    -Si ce sa fac acasa?
    -Stii ce sa faci,ai cartea lui Laza.
    Si cam atat a fost,nu era o voce,era un gand clar si stiam 100% ca nu este al meu.
    Medicii ar spune ca este schizofrenie.
    Am dat semnatura si am iesit la 1 noaptea.Am deschis cartea si Dumnezeu mi-a zis iar din mai multe metode ce sa aleg.
    A doua zi incepuse sa iasa bine si i se vindecase si flora intestinala.
    Am continuat totusi 2 luni o dieta mai stricta.
    E MARE DUMNEZEUL NOSTRU.
    Marceil

    RăspundețiȘtergere
  3. Marceil,
    multumesc ptr experienţa ta. Într-adevăr, ptr cine nu are astfel de experienţe cu Dumnezeu, tot ceea ce ai făcut tu este o mare porcărie şi eroare. Dar eroarea asta i-a salvat viaţa copilului tău, pe când dacă ai fi stat în spital, poate că ar fi murit copilul...
    Dumnezeu poate face orice pentru cei ce au credinţă. Pentru sceptici însă, într-adevăr, nu poate face nimic.

    RăspundețiȘtergere