duminică, 22 februarie 2015

Întâlnire cu cititorii, București-5 aprilie

                         

     
   Dragi cititori, am plăcerea de a vă anunța asocierea acestui site cu blogul lui „Spartan”, binecunoscutul  ”Adventomania”, în demersul nostru de a căuta împreună și indepedent de orice biserică/dogmă/religie … după adevăr. Mai concret, este vorba despre inițiativa noastră de a coborî treptat din lumea virtuală a internetului ( unde atât eu cât și el suntem activi de aproximativ 5 ani ) în realitatea fizică, obișnuită, organizând întâlniri cu cititorii noștri, care sunt însuflețiți ca și noi de același entuziasm în această căutare. 
     În data de 5 aprilie 2015 voi fi în România și mă voi alătura la modul propriu lui Adi Tudosie și cititorilor noștri, la Rin Grand Hotel din București, într-un astfel de cadru prietenesc, încercând să punem la cale împreună un plan foarte bine organizat pentru viitor în ce privește creșterea noastră intelectuală și spirituală. Primul pas a fost deja făcut, pe data de 15 februarie, atunci când s-au strâns 13 participanți. Dorim așadar să ne înrădăcinăm acest obicei, scopul urmărit nefiind unul apologetic-dogmatic, ci resetarea și/sau updatarea cunoștințelor noastre din domeniul spiritual/religios. 

   Programul nostru este următorul: 

- 10.00 - 10.30: cunoaștere și  socializare la un ceai sau o cafea
- 10.30 - 11.00: prezentarea participanților
- 11.00 - 12.15: seminar George Dumitru pe tema relevanței Bibliei în zilele noastre
- 12.15 - 13.30: sesiune de discuții pe marginea prezentării
 - 13.30 - 14.30: masa
 - 14.30 - 15.00: pauză
- 15.00 - 16.00: seminar Adrian Tudosie având ca subiect necesitatea  de a
 umple cu ceva golul creat de teoriile alternative privind crearea lumii
- 16.00 - 17.00: sesiune de discuții pe marginea prezentării.
- 17.00 - 17.30: evaluarea întâlnirii, planuri de viitor, opinii
 
      Vă mulțumim pentru interes și participare! 

11 comentarii:

  1. sal,

    am fost prezent de prima data si a iesit bine, voi incerca sa fiu prezent si acum
    (nu pot promite)

    totusi ca vot, nr.1

    RăspundețiȘtergere
  2. ginditorul dela hamangia23 februarie 2015 la 22:12

    Am inteles mesajul pe care doriti sa capete amploare,doresc daca se poate sa ma lamuriti daca se doreste ca aceste reuniuni sa fie ceva restrins sau in viitor sa ia amploare.Urmaresc cu interes cele doua bloguri dar de comentat mai putin pentru ca nu in todeauna cei care comenteaza o fac asupra articolului respectiv.As participa in persoana dar distanta e prea mare pentru mine peste 3000 de km. Eu va doresc cum spum marinari sa aveti VINT BUN DIN PUPA SA VA UNFLE PINZELE ,sa auzim de bine si la mai mare.Iar cu privire la tema pe care as dori sa fie abordata,eu consider ca a treia este buna pentru inceput,dar cum considerati dumneavoastra.Tot respectul pentru dumneavoastra si pentru toti participantii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna ideea, astept sa comunicati locatia.
    Legat de cele trei teme as alege Predestinarea / Liberul arbitru, dar cum nu se afla printre ele..optez totusi pt. 2. Evoluție, creație, sau Intelligent Design- care este adevărul?
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim ptr interes. Vom anunța în curând locația aici, cât și pe blogul Adventomania.
      Despre liberul arbitru/predestinație am scris pe blog exact acum un an trei articole. Le poți găsi aici: http://resetyourreligion.blogspot.de/search?q=liberul+arbitru

      Ștergere
    2. De acord, le-am citit. Foarte bune. Totusi nu ma pot multumi cu rezultatul - "După părerea mea, cea mai greșită concluzie în urma acestui miniserial ar fi aceea de a trage vreo concluzie cu privire la liberul arbitru". Cred Martin, ca tu (sau eu, noi) poti/putem mai mult. Poate prin dialog va reiesi o concluzie. Cred ca toti am avut in viata senzatii ciudate, deja-vu-uri sau am luat decizii pe care in mod normal nu le-am fi luat. Sa nu mai vorbim despre minuni, despre puterea rugaciunii etc. Tema e savuroasa, trebuie sa recunosti. Cel putin pe mine, ma preocupa maxim.

      Ștergere
    3. Depinde la ce te referi când spui că putem mai mult. La o concluzie irevocabilă și la cuvântul ultimei instanțe când vine vorba de o așa grea temă? Eu mă feresc de așa ceva. Personal, nu cred că avem liber arbitru, sau dacă avem, e unul foarte limitat. Există suficiente indicii în neuropsihiatrie, mai ales din studii în ultimii ani, care spun că liberul arbitru este o iluzie. S-au făcut mai multe experimente în acest sens, dar despre ele nu am scris nimic. Aam preferat să folosesc un material ptr articolele mele care s-a folosit mai mult de biblie. Și pe mine mă captivează tema. Dar sincer nu văd vreo șansă ca să existe ceva ca liberul arbitru ptr ființele umane.

      Ștergere
  4. E asa frumoasă lumea, luminiţe, luminiţe,
    Într-un spaţiu fără margini, ca şi cum ar fi troiţe.
    Ca şiraguri de mărgele se adun şi se desfac
    Lăsând casă lângă casă şi copac lângă copac.
    Pe întinsul întuneric sclipind vagi ca nişte stele,
    Se ascund atâtea gânduri în căsuţe şi castele.
    Iar când zorile se-arată aruncate-n noaptea clară,
    Unii trag spre a se naşte, pe când alţii trag să moară.
    Orice viaţă minunată cu o moarte se plăteşte,
    Şi în Universul nostru Entropia numai creşte,
    Iar atomii-s nişte zaruri de natură aruncate,
    Percepuţi de mintea noastra doar ca Probabilitate.
    Gândurile vor întruna să se nască mai frumoase...
    Până cînd acele zaruri o s-arate toate şase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut superbă poezia. Doar atât sau mai este? De cine e compusă?

      Ștergere
  5. Este compusa de mine. Pe langa faptul ca sunt inginer sunt si poet :). Textele tale m-au inspirat. Ti-o dedic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sal,

    Acum mi-a picat fisa, daca tot vi (la bucuresti) sa n-o faci cu mana goala :)
    Daca nu-i prea tarziu as dori sa achizitionez cartea scrisa de tine...

    multam
    Cristi ups Maximus :)

    RăspundețiȘtergere